Odota muutama sekunti ja käynnistä sitten kello uudelleen.
Osoita kelloa näytön etupuolella olevaan lautasanturiin.
Varmista, että paristo on asennettu oikein ja että suojamuovin pala on poistettu paristosta.
Jos ongelma jatkuu, voit lähettää kellon ilman ranneketta tavallisella kirjeellä TrendRehab i Sverige AB:lle osoitteeseen Gräddvägen 13, 90620 Umeå. Muista kirjoittaa selvästi, mihin kello on palautettava.
Meillä on Ruotsissa useita terveyskauppoja, jotka myyvät tuotteitamme ja joissa voit testata joitakin tuotteitamme. Ota yhteyttä, niin kerromme, missä ne sijaitsevat.
Myymme tuotteitamme myös Suomeen. Asiakastyytyväisyys on etusijalla, ja pyrimme tarjoamaan nopeat toimitukset ja helpon tuen, jos tuotteelle tapahtuu jotain.