Ilmainen toimitus yli 100€

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/user_9961/app_9961/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php on line 223

Warning: Undefined array key -1 in /home/user_9961/app_9961/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php on line 695

Peruuttamisoikeus, Takuu ja Reklamaatiot

Peruuttamisoikeus 14 päivää

Jos haluat peruuttaa ostoksesi, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet.

  • Ilmoita aina tilausnumero tai laskun numero/kuitti ensimmäisessä yhteydenotossa.

Teemme aina perusteellisen arvioinnin, ennen kuin hyväksymme peruuttamisoikeutesi sen saatuamme.

  • Tuotteen on oltava uusi ja myyntikelpoinen, muuten peruutusoikeus ei ole voimassa.
  • Sekä tuotteen että sen pakkauksen on oltava uusi ja vahingoittumaton.
  • Jos peruutusoikeutesi ei ole voimassa, lähetämme tuotteesi takaisin.
    Sinä asiakkaana maksat aina palautuslähetykset peruutustapauksessa.

Takuutapaukset

Kaikilla tuotteillamme on 2 vuoden takuu siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Takuu sisältää palautuslähetyksen asiakkaille Ruotsissa huoltoa varten. Asiakkaat Ruotsin ulkopuolella maksavat rahdin meille ja me maksamme rahdin takaisin asiakkaalle.

Takuu kattaa takuuaikana ilmenevät materiaali- ja valmistusvirheet.

Huomioithan, että takuu ei koske seuraavia:

  • Akkuja ja peitteitä/verhoiluja
  • Käsittelyvirheitä
  • Huolimattomuutta, kuten väärän verkkolaitteen käyttäminen tuotteelle tai epänormaali paine.
  • Sähköylijännitteitä esim. ukkosmyrskyn vuoksi.

Reklamaatiot

  1. Ilmoita tilausnumerosi, laskun numero/kuitti.
  2. Kuvaile tuotteen vika mahdollisimman selkeästi.
  3. Saat 48 tunnin kuluessa hyödyllisen vastauksen siitä, miten voimme auttaa sinua ongelmasi kanssa.

Hyväksytyn reklamaation tapauksessa

Asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on hyvin pakattu, joten muista lähettää tuote alkuperäispakkauksessa tai hyvin pakattuna hyvään ulkopakkaukseen (esim. aaltopahvilaatikkoon). On tärkeää liittää mukaan aina selkeä kuvaus viasta. Näin huoltopalvelumme pystyy nopeammin korjaamaan tuotteen.

Kuinka kauan palvelupyyntö kestää?

Tuote korjataan ensin, ja jos tämä ei onnistu, TrendRehab lähettää sinulle uuden tuotteen. Huolto ja palautus tapahtuu Uumajassa, Ruotsissa, ja kestää yleensä enintään 10 työpäivää. Pyrimme aina olemaan valmiina mahdollisimman pian, jotta sinä asiakkaana olisit tyytyväinen.

Ostoskorini
Ostoskorisi on tyhjä.

Vaikuttaa siltä, että et ole tehnyt valintaa vielä.